View Single Post
Old 17 September 2010, 03:21 AM   #21
multimedia
"TRF" Member
 
multimedia's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Real Name: Joe
Location: Hong Kong
Posts: 1,835
One of my absolute favorite watch brands, and this particular model is just stunning!

(om du känner att priset är rätt och att du har "råd" med klockan, så är det ju bara att köra. Dock får det ju inte bli en "börda". Tänker just på om det är värt det eller inte. Har haft den där debatten med mig själv väldigt många gånger, och måste säga att ju längre tid jag tänkt över saken - kan ju dock inte tänka i alla evighet, så har jag frågat mig själv om det faktiskt verkligen är värt det, och samtidigt ifrågasatt om det kan vara rätt om jag nu behövt tänka på saken så mycket. De gånger jag inte fått dessa tankar, just att man går fram och tillbaka om priset/pengarna/är det rätt grej att göra etc, så har jag nästan slagit till direkt och då har det också kännts väldigt bra i efterhand. Ojdå, blev nog lite väl mycket psykologsnack här nu är jag rädd för... I alla fall, det är en grymt fin klocka, och jag skulle sannerligen inte tacka nej till en! )

Cheers,
Joe
__________________
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works." - S.J.
multimedia is offline   Reply With Quote